top of page

המקדש של הדייסון שלי // אחסון בדירות תל אביביות

עודכן: 8 באפר׳ 2020

אנשים בישראל משתייכים לאחת משתי קבוצות- אלה שמאוהבים בתל אביב ואלה שסולדים ממנה עמוקות. הסולדים יגידו שתל אביב יקרה בצורה לא פרופורציונלית והם צודקים, אם לא מכניסים את הטיעונים למערכת ייחוס. מה הכוונה? כן, משלמים על מגורים בתל אביב יותר מאשר על מגורים בחולון, אבל מנגד מקבלים הרבה איכויות חיים שלא תמיד ניתן למדוד בכסף.

כמו כל דבר בחיים המודרנים, הכל בסוף עניין של סדר עדיפויות.

לא פעם הלקוחות שלי שומעים ממני את הביטוי "טרייד-אוף" בהקשר של פשרות וויתורים גם בנוגע לפרויקט. אם יש לנו חלל בגודל מסויים והוא צריך להכיל גם את המטבח, גם את הסלון, גם פינת אוכל וגם פינת עבודה אז ככל הנראה אחד מהחללים האלה יקבל את הפוקוס. אותו הדבר עבור שילוב חומרים - בחללים צפופים כדי לתת מראה רגוע ונעים בעין יש לבחור בקפידה את התמהיל הנכון, מי יהיה היהלום ומי יהווה את הרקע שיעזור לו לבלוט.

אבל כמובן שהעלות למטר בדירה תל אביבית היא יקרה משמעותית, לכן לחלק מהאנשים רוכשים דירה קטנה ביחס לזו שהיו קונים בערים אחרות, על כן יש למצוא פתרונות תכנון ופתרונות אחסון חכמים על מנת לאפשר מגורים בבית פרקטי ומעוצב למשעי 😊

כשלקוחות באים אליי לדירה הם רואים שאני מיישמת את כל מה שאני מטיפה אליו - פרטי הנגרות בבית שלי וגם בפרוייקטים אחרים שלי, תוכננו לאחר שעשינו "רשימת מכולת".

רשימת מכולת שנתפרה אישית, בה כל הפריטים שיש לאחסן, גם אם הם איזוטריים – ביניהם: חומרי ניקוי, מזוודות, מדפסת, פח אשפה נייד, דייסון וכל המפתחות והתיקים שתמיד זרוקים בכניסה לבית. דברים שיש ברב הבתים, אבל לא לוקחים אותם בחשבון בעת התכנון ולכן הארונות ה"רגילים" לא מותאמים לאחסנם וכך נוצר מצב של הרבה ג'אנק שאין איפה לאחסן. ולמרות שהושקעה בבית הרבה חשיבה על הסלון, המטבח והחדרים, מפוזרים בו פריטים לא אסתטיים. ירידה לרזולוציה כזו בזמן התיכנון הופכת את הבית לאסתטי ולבית שקל לשמור עליו נקי ומסודר.


אחד התאים שתמיד מעורר קולות השתאות הוא "המקדש של הדייסון". בעצם זהו תא שתוכנן לתליית והטענת הדייסון, כל חלקי הדייסון תלויים בו בצורה מאוד נגישה ובהירה. מאחורי הארון תוכנן שקע חשמל מראש כך שהדייסון תמיד בהטענה, מוכן לפעולה.

עוד דוגמאות לפתרונות אחסון ייחודיים אצלנו בדירה הם ארון עם נישה לתליית גיטרות חשמליות ומגבר, ארון כביסה עם חלוקה פנימית לפי סוגי כביסה שונים, ועוד.

הדברים הקטנים הללו עושים את ההבדל, הבית שלכם צריך להיות תפור במיוחד בשבילכם, לפי הצרכים הספציפיים שלכם.


797 צפיות0 תגובות
bottom of page