top of page

בבלי אקספרס - חסכון בחדר הילדים

סדרת כתבות: איך חסכנו כ-10% מעלות השיפוץ בעזרת קניות אונליין?

חדר הילדים - השטיח, הכילה, המובייל ועוד אקססוריז נרכשו ב"אלי אקספרס". לינקים לרכישת הפריטים בסוף הכתבה. צילום: איתי בנית

לקוראים המתמידים- זוהי הכתבה הרביעית בסדרת הכתבות העוסקות בנושא חסכון בשיפוץ והום סטיילינג בעזרת קניות אונליין.

בחדרי השינה, מטבע הדברים, יש פחות נגיעה לפריטים בהם עסקו הכתבות עד עכשיו, אבל בטוחני שכל מי שעמד להביא ילד יודע שהררי ההוצאות הנלוות הם עצומים - החל מבדיקות רפואיות, טיפולי רפואה משלימה להקלה על סימפטומים שונים במהלך ההריון וכמובן לקראת סוף ההריון בהצטיידות לקראת חבר המשפחה החדש, ועל כן כל אופציה לחסכון היא מבורכת.

כמו כל הורה, אתה רוצה את הטוב ביותר עבור הילד שלך, ואני פה להציע אלטרנטיבה לתפיסה שלקנות הכל "הכי טוב" אומר גם בהכרח לקנות הכי יקר. לרגל השינוי המרגש והתרחבות המשפחה שלנו, גם החדר של היורשת זכה לשדרוג רציני באדיבות חברינו משכבר הימים, "אלי אקספרס".



השידה המשודרגת עם הידיות והרגליים מ"אלי אקספרס". גם השטיח מ"אלי אקספרס". לינקים לרכישה בסוף הכתבה. צילום: איתי בנית

גם פה, כשהתחלנו לחפש בחנויות פריטים ראינו כי שידות ההחתלה, מרגע ששמן בישראל הוא "שידת החתלה" המחיר מרקיע שחקים.

שידה פשוטה ביותר עולה כ-2000 ש"ח. פה שוב עלה הרצון להכניס את היכולות העיצוביות ורוח האלתור לפעולה ולתת לבת שלי את החדר הכי כיפי ונעים שאני יכולה לדמיין.

התחלתי בחיפוש שידות יד שניה ברחבי קבוצות הפייסבוק השונות (ממליצה להכנס לקבוצות הרלוונטיות באזורכן כדי להמנע מהובלות מסובכות).

מצאתי תוך מס' ימים שידה חמודה, לבנה. החלטתי לברר עלויות צביעה עם הנגר שאיתו תכננו את כל הנגרות בדירה, ובמקביל לקנות ידיות להחלפה באלי אקספרס וגם להחליף את הרגליים שהגיעו איתה.


גם בגזרת המיטה חיפשתי אלטרנטיבות למיטות הסטנדרטיות. החיפושים הראשונים הניבו מיטות במחירים בדיוניים, אבל לאחר נבירה קצרה מצאתי את המיטה המדהימה של "בייבי לי", שמאוד התאימה לסגנון הנורדי שעובר כחוט השני בדירה וגם הייתה אופציה לצבע אפור, שנראה לי מאוד מתאים ומשדרג את הלוק הכללי.



המיטה מ"בייבי לי", הכילה והמובייל מ"אלי אקספרס". לינקים לרכישת המוצרים בסוף הכתבה. צילום: איתי בנית.


ועכשיו לחלק הכיפי ביותר- ההום סטיילינג!

האתר אלי אקספרס מפוצץ באקססוריז מדהימים לחדרי ילדים. כשאחת מהחברות שלי ילדה נכנסתי לחנות שלא אזכיר את שמה בבזל וראיתי מנורת ענן מושלמת ב-200 ש"ח בערך. חיפוש מהיר באלי אקספרס מצא את אותה מנורה בדיוק ב-1/10 מהמחיר! כבר אז ידעתי שכאשר יגיע זמני, הנגיעות של הסטיילינג יהיו בעזרת קניות אונליין.


חשוב לי לציין ולהעלות למודעות שמתוקף זה שהדברים מיוצרים בסין הם פחות מפוקחים מבחינת חומריות לכן אני הקפדתי לא להזמין דברים כמו נשכנים וצעצועים שיכולים למצוא את דרכם לפה של העולל. מבחינת טקסטיל- קניתי דברים שניתן לכבס, וכיבסתי פעמיים על מנת לנטרל את כל הרעלים שיכלו להיות בבדים.



טוב ועכשיו לתכלס- הפריטים שהזמנתי- לחצו על שם הפריט לקישור ישיר מהמוכר שהזמנתי ממנו:

4. כילה לבנה למיטה.

5. מובייל ענן - יש הרבה כאלה, חלקם מבד קטיפתי מוזר, ממליצה להצמד לזה מהג'רזי, נראה יותר איכותי.

6. שטיח איכותי ונעים בטירוף.


פריטים שהזמנתי אבל הם לא מ"אלי אקספרס":

8. מיטה - בייבי לי

9. אוניברסיטה מושלמת - CRATE&KIDS (לשעבר LAND OF NOD)


רוצים גם פתרונות יצירתיים להום-סטיילינג?


838 צפיות0 תגובות
bottom of page