top of page

בבלי אקספרס- חסכון בסלון

סדרת כתבות: איך חסכנו כ-10% מעלות השיפוץ בעזרת קניות אונליין?

מבט לסלון- ניתן לראות חלק מהכריות שנרכשו ב"אלי אקספרס". לינקים לרכישת הפריטים בסוף הכתבה. צילום: איתי בנית

לקוראים המתמידים- זוהי הכתבה השלישית בסדרת הכתבות העוסקות בנושא חסכון בשיפוץ והום סטיילינג בעזרת קניות אונליין.

כל מי שאי פעם ניגש לפרוייקט של שיפוץ יודע שהתקציב הוא עמוד השדרה של הפרוייקט. כולם יודעים איפה הם מתחילים אבל לרוב קשה מאוד לדעת איפה מסיימים, וזה מפחיד מאוד. גם אנחנו, כשעמדנו בפני שיפוץ הדירה, הגדרנו תקציב ששאפנו להתארגן סביבו. בתור אדריכלית צעירה אחת ממטרות העל של השיפוץ, מעבר התאמתו לצרכים שלנו, חידוש התשתיות וכמובן שירגיש לנו כמו "בית", הייתה להשתמש בהזדמנות שניתנה לנו ולהפוך את הדירה לכרטיס ביקור שלי. כשהתחלנו להסתובב בחנויות של הום סטיילינג ותאורה התחלנו להבין שיש פער דיי רציני בין מה שהיינו רוצים לקנות לבין מה שהתקציב שלנו אפשר לנו. התחלנו לחשוב איך אנחנו יכולים לגשר על הפער הזה. באותה תקופה בדיוק התקרב יום הרווקים הסיני, ואני בתור שופוהוליקית שלא מפחדת מרכישות אונליין הצעתי שנחפש חלק מהדברים בענק הקניות הסיני - "אלי אקספרס".

מבט אל המטבח - ניתן לראות את גופי התאורה, הברז והסבוניה. צילום: איתי בנית

עד אז קניתי בעיקר פריטים קטנים וזולים (עד 10$) וכעת בבחירת פריטים יקרים יותר נאלצתי לפתח שיטה טובה יותר לוודא שאני מזמינה פריטים איכותיים. בדקתי שכל מוצר הוא בעל פידבק חיובי כמותית ואיכותית (עדיפות לכזה עם תמונה) והעדפתי כאלה עם הזמנות מישראל, מה שמוודא שאכן האביזרים תואמים את רשת החשמל הקיימת בארץ.


גם את שיטת החיפוש עצמה שיכללתי.. חיפשתי פריט מסויים ולעיתים לא מצאתי בדיוק את מה שרציתי, כשמצאתי משהו דומה נכנסתי לחנות שמכרה אותו וכך בד"כ מצאתי דברים באותו סגנון. כך נוצר לי מאגר מכובד של חנויות בעל פריטים בקו העיצובי שאני מתחברת אליו.







שאלה שחוזרת על עצמה הרבה היא האם הזמנו *הכל* מאלי אקספרס, אז התשובה היא כמובן לא. 😊

הזמנו את הפריטים שהשתלם מבחינת עלות מול הארץ + המשלוח והמשקל. לדוגמא, את הריהוט עצמו הזמנו מחנויות שונות בארץ בשל גודל ומשקל הפריטים. את מרבית גופי התאורה ואקססוריז שונים הזמנו מ"אלי אקספרס" בפערי מחיר מטורפים. את כל הפריטים אישרתי לפני ההתקנה מול הקבלן, החשמלאי שלי באופן פרטני על מנת לוודא שאין בהם בעייתיות.


טוב ועכשיו לתכלס- הפריטים שהזמנתי- לחצו על שם הפריט לקישור ישיר מהמוכר שהזמנתי ממנו:

1. מסילות לפסי צבירה.

2. ספוטים לגופי תאורה.


מגוון כריות שהזומנו מאלי אקספרס. תילום: אפרת וינרב

פסי הצבירה והספוטים שנקנו ב"אלי אקספרס". לינקים בכתבה. צילום: אפרת וינרב

רוצים גם פתרונות יצירתיים לבעיות שעלו במהלך התכנון/שיפוץ?


885 צפיות0 תגובות
bottom of page